Muzeum Motoryzacji i Techniki w Otrębusach
FSO 125P 1985

FSO 125P 1985

Ma przejechane zaledwie 9000 km od nowości.

1 stycznia 1983 roku wygasła umowa licencyjna między Fiatem a FSO, w związku z tym musiano zmienić nazwę auta na FSO 125p. Wiązało się to z wprowadzeniem nowego znaczka na kracie wlotu powietrza.

W tym samym roku wprowadzono alternator oraz wskaźniki temperatury wody i poziomu paliwa z FSO Poloneza MR'83. W kwietniu 1983 roku ostatecznie zubożono nadwozie. Wprowadzono lampy boczne kierunkowskazów i małe czarne kołpaki, usunięto lampki oświetlenia bagażnika, zapalniczki, oświetlenie schowka, usunięto programator wycieraczek, listwy zewnętrzne z drzwi, odblaski drzwiowe oraz wprowadzono małe podłokietniki. W 1986 wprowadzono ostatnią modyfikację dodając światło przeciwmgłowe tylne. Produkcja 125p pod nazwą FSO trwała 8 lat.

Ostatni egzemplarz wyprodukowano 29 czerwca 1991. Ogółem w FSO wyprodukowano 1 445 699 tych aut. Eksport i eksport wewnętrzny objęły 874 966 szt., w tym eksport – 586 376 szt, wysyłanych do około 80 krajów. Wśród największych odbiorców były takie kraje jak Wielka Brytania – 48 370 szt., oraz Francja – 27 663 sztuk. Eksport i eksport wewnętrzny szybko rosły i przykładowo wynosiły: 1968 – 1876 sztuk, 1969 – 9593 sztuk, 1975 – 82 909 sztuk (w tym standardy montażowe). Eksport wewnętrzny wzrósł z 1876 sztuk w 1968 do 21 818 sztuk w 1973 roku.

Kontakt

Lokalizacja

Muzeum Motoryzacji i Techniki

ul. Warszawska 21

05-805 Otrębusy

Nr konta bankowego Muzeum Motoryzacji i Techniki w Otrębusach:

29 1240 1053 1111 0000 04887096

Godziny otwarcia

poniedziałek: 8.30 - 17.00

wtorek: 8.30 - 17.00

środa: 8.30 - 17.00

czwartek: 8.30 - 17.00

piątek: 8.30 - 17.00

sobota: 9.00 - 17.00

niedziela: 9.00 - 17.00

Noc w Muzeum 18-05-2024

Zapraszamy na drugą edycję  Nocy Muzeów w Otrębusach. Będziecie mogli zobaczyć projekty: Lamborghini Diablo, silnik Mercedesa 1000+, Polskie BMW, Bentley Azure Mulliner, Maserati, Ford GPW dla Muzeum, BMW Z1, Aston Martina DB9, Polskie Porsche, silnik

Corvette C4 dla Widzów, Mercedesa 500E, oraz FINAŁ Mercedes G! Na scenie Patryk Mikiciuk w rozmowach z gośćmi specjalnymi, transmisja dostępna będzie również na żywo na kanale YouTube od godziny 20:30.

Historia polskiego sportu cartingowego lat 70-tych, zaprezentujemy gokarty z tamtych lat. Spotkacie się z Mistrzami torów cartingowych tamtych czasów! Pokazy z detalingu wykonywane na żywo przez MX Nowicki. Montaż na żywo instalacji w pojazdach Lamborghini Diablo oraz BMW Z1 przez Profesora Nakamichi. Classicauto bez PROBLEMU przygotuję swoje aktualne jak i archiwalne magazyny na sprzedaż. Strefa gastronomiczna. Wiele atrakcji dla Dzieci i Młodzieży.

 

Nie pokazuj więcej tego okna.

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Muzeum Motoryzacji i Techniki.

Proszę sprawdzić połączenie z internetem.

Polityka prywatności

Copyright © All Rights by Muzeum Motoryzacji i Techniki | Projekt i wykonanie Inforpol.net